Nee, ik wil niet, ik wil niet.. Helaas, ik word gechanteerd door een mede-logger die gisteren zo’n lol had toen dit gebeurde… Dus daar gaat ie dan. Zoals jullie misschien weten ben ik helpdeskmedewerker, dat houdt in dat ik de hele dag bezig ben met het oplossen van computerproblemen van mijn collega’s. Gisteren was ik thuis op de computer aan het werken, opeens PLOEP!! ligt internet eruit. Bah, heel vervelend. Dit was de eerste keer sinds ik ADSL via Wanadoo heb, daarvoor had ik kabel via Chello en toen was het scheer en inslag. Even afwachten dus, een storing kan altijd gebeuren. 1 uur verstreek, geen internet. 2 uur verstreek, geen internet. Na een dikke 3 uur besloot ik dus Wanadoo maar te bellen, die verwees me dus weer door naar de KPN (waarom wil ik nou elke keer PTT zeggen). Ik leg het hele probleem uit. Het lampje met het “apestaartje” op mijn modem brandt niet.
– “Heeft u misschien aan de bekabeling gezeten?” vraagt de mijnheer van de KPN.
– “Nee, ik heb er niks aan gedaan” zeg ik eerlijk
– “Kijkt u eens aan de achterkant van de modem, hoeveel stekkers ziet u?”
Op dat moment kan ik wel door de grond gaan, de stekker van de telefoon was eruit gevallen. Met een rode kop verexcuseer ik mij bij de medewerker van de KPN, zeg dat ik zelf een helpdeskmedewerker ben en mij schaam dat ik zo’n domme fout heb gemaakt. Ik word vriendelijk aan de andere kant uitlachen en ook Pasul… ehhh de mede-logger lacht mij vierkant uit. Lachen jullie maar, maar ik heb tenminste weer internet!

Joomla templates by a4joomla